MENU

środa, 1 kwietnia 2015

Prima dies Aprilis

Zaczął się Kwiecień. W kwietniu czeka nas przeplatanka nie tylko pogodowa lecz także słowna :) Biorę udział w projekcie Różowej Klary -> Kwiecień w Słowach. Dziś będzie inaczej niż zwykle. 1 kwietnia obchodzimy bowiem nie tylko dzień żartów lecz także Międzynarodowy Dzień Ptaków. Z tej okazji chciałam zabrać Was
w podróż fotograficzną.

Poszukałam co nieco w starym komputerze i znalazłam zrobione przeze mnie zdjęcia ptaków.

Zaczynamy! 

Ptaki na wodzie:





Ptaki na lądzie:






ptaki w powietrzu:




Oraz za szkłem i w klatce:




"Z jednej szklanej klatki do drugiej:
patrzymy na siebie, odwracamy wzrok,
znowu patrzymy, to jest wszystko"*

ptaki w mieszkaniu:

w przedpokoju

w dużym pokoju
w małym pokoju

na koniec w kuchni:








świąteczny akcent

To tylko mały wybór zdjęć. Ptaków na zdjęciach i przedmiotach znalazłam więcej. Czyżbym minęła się z powołaniem? ;)

Uciekam zrobić jakiegoś psikusa :)



*Gra w Klasy/

4 komentarze:

  1. No proszę, ptaki widzę na dobre zagościły w Twoim sercu i domu :-)/Justyna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak wyszło ;) Czyżbym była kolorowym ptakiem? ;)

      Usuń
  2. O! Nie wiedziałam, że to też Dzień Ptaków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym nie wiedziała, gdyby nie kalendarz w przedpokoju ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...