MENU

wtorek, 14 kwietnia 2015

autopromocja i kropka!

Na fali wiosennego powiewu odświeżyłam wygląd bloga. Wszystko zrobiłam własnymi rękami, nie na darmo na drugie mi Sofija :)

Skąd nagle taki ruch z mej strony? Złożyło się nań kilka czynników: 
  1. Biorę udział w akcji mama w ruchu. Poproszono mnie bym wysłała swoje logo a wiadomo ->  potrzeba matką wynalazków; 
  2. Konieczność komunikowania się tylko przy użyciu telefonu z powodu braku dostępu do komputera (a nie mówiłam, że ograniczenia interesują mnie?);
  3. Zmiany wiosenne na blogach -> nawet ja, w niektórych kwestiach antymistrzyni obserwacji je zauważyłam ;)
Myślę, że mogę spokojnie pochwalić się, że to DIY, a co! ;)

Inspiracją do jego stworzenia niech będzie wiersz:

O ty, w którym zewnętrzny kształt, okiem widomy,
Kryje Duszy ogromy;
Najlepszy Filozofie, wciąż wierny, zaiste,
Swemu dziedzictwu, pośród ślepców jesteś Okiem,
Wnikasz, w głuchym milczeniu, w głębiny wieczyste,
W to, co jest w nich odwiecznej Wiedzy wiecznym mrokiem -
Wielki Proroku! Jasnowidzu święty,
Łączący w sobie owych prawd fragmenty,
które ścigamy całe życie...
Ty, dziecię małe wprawdzie, lecz w glorii ogromu
Tej wolności, co z niebios do twego poziomu
Zstąpiła...

William Wordsworth
Oda: Przeczucia nieśmiertelności.
Pamiętane z wczesnych lat dzieciństwa
Przełożył Stanisław Barańczak


A Was co inspiruje? 

8 komentarzy:

  1. Gratuluję! Świetnie ci poszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzisz Sofija! Bardzo ładnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Logo świetne! I u nas dużymi krokami szykują się zmiany na blogu, ale wciąż trzeba podejmować decyzje: czy pisać nową notkę i komentować blogi, czy szukać szablonu nowego. Wygrywa zawsze to pierwsze i na drugie zawsze zabraknie już czasu :) / Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to to ;) U mnie było podobnie :)
      Dobrze wiedzieć, że logo się nie tylko mi podoba :D

      Usuń
  4. Czyli dzieje się :) Takie drugie imię zobowiązuje!!!

    wysyłam buziaki i podziwiam Twoja wiosenna energię do działania, pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dzieje, dzieje ;)
      Energii mam mnóstwo i ciągle
      gdzieś mnie nosi. Cieszę się, że mnie tu dowiedziłaś :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...