MENU

piątek, 24 kwietnia 2015

podsumowanie tygodnia mamy w ruchu ;)

Mija właśnie 24 tydzień życia Staszka. Środowe dziecko inaczej liczy czas (pamiętacie "Dziecko piątku" M.Musierowicz?), lecz nieubłagalnie nadchodzi jeden z piękniejszych miesięcy: maj :)

"W moim biednym życiu, tak płaskim i spokojnym, 
zdania są przygodami i nie zbieram innych kwiatów prócz metafor"
Gustaw Flaubert

 



Czas goni nas a pogoda tak cudna, że spędzamy go głownie na dworze. Książka, kocyk, termos z herbatą i chyba więcej do szczęścia nam nie potrzeba...


W sobotę jedziemy na 3 urodziny mojej chrześnicy Zosi :) Imię te w naszej rodzinie nosiła babcia ze strony mamy, stąd taka kontynuacja pokoleniowa.

Z tej okazji krótkie podsumowanie tygodnia z mojej perspektywy -> mamy w ruchu:

  • wtorek: nad jeziorem Paprocańskim -> spacer do zamku w Promnicach
    i z powrotem; w tym Staszek zaliczył dwukrotne karmienie i przebieranie na łonie natury;
  • środa: rano spotkanie z przyjaciółką w Mieście Ogrodów, następnie popołudnie u mamy; wieczór spędzony na zajęciach jogi;
  • czwartek: 3 godz na spacerku i karmienie Staszka na trawce: przez ten upał tak marudził, że chciał częściej zatankować cyca ;)
  • piątek: dziś planuję w końcu uporządkować sprawy związane z remontem łazienki. Pomysł i wizja już są (tu), czas się zabierać powoli za uporządkowanie danych.
Z racji tego, że remont tuż tuż, na pewno niejeden raz wspomnę o tym co dzieje się na froncie robót.

Życzę miłego weekendu!

2 komentarze:

  1. Podobają mi się ten cytat, który masz na stronie głównej, ale również i w tym poście. To miło wyróżnia człowieka, gdy używa cytatów na blogu :)
    Jestem tu pierwszy raz. Kolorowo :D Jak miło, że blog nazwałaś jak swoje dziecko :)
    Widzę, że trochę się zapowiada, zwłaszcza ten remont. Jestem ciekawa jak to wszystko przebiegnie, więc zostanę popatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój blog przypadł Ci do gustu :)
      Cytaty były moją piętą achillesową w czasach szkolnych, więc przygotowując się do matury zgromadziłam ich trochę :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...