MENU

piątek, 20 marca 2015

Kto pyta nie błądzi czyli share week 2015

Dziś będzie krótko, bowiem za niedługo zacznie się piękny spektakl na niebie, a syn również wymaga uwagi ;)


Biorę udział w SHARE WEEK. Co to takiego?

"to pomysł polecania sobie nawzajem autorów przez autorów. W ten sposób otwieramy się nawzajem jako piszący i nagrywający koledzy oraz koleżanki a także pokazujemy naszym Czytelnikom, kogo cenimy lub kim się inspirujemy :)"*

Zasady zabawy są proste:
  1. Na swoim blogu / vlogu publikujesz materiał, w którym polecasz trzech innych autorów
  2. Kryterium jest jakość, “ważność” danego blogera w Twoim życiu, jego lub jej wpływ na Twoje życie, efekt “wow” i inne niezwiązane z zasięgami sprawy
  3. Link do swojego materiału-polecenia wrzucasz do komentarzy pod tym wpisem
  4. Swoje polecenia z Twojego bloga/vloga przepisujesz też do formularza w tym wpisie
  5. Dobrze się bawisz :)*
Zasady są podobno po to żeby je łamać, ale nie w tym przypadku ;) To moja subiektywna short lista. Kolejność dowolna.
Kogo cenię i za co?
  1. Anię za to, że jako pierwsza blogowa osoba odkryła przede mną piękno wnętrz. Na jej bloga trafiłam przypadkiem, kupiłam skrzynię, z której Ona wyczarowała piękną gwiazdę pokojową i tym sposobem wpadłam jak przysłowiowa śliwka
    w kompot :)
  2. Olę - za to, że jako jedna z pierwszych osób odpowiedziała na moje pytanie dotyczące płytek do łazienki. Jej blog to cenna skarbnica wiedzy architektonicznej i wnętrzarskiej podanej w przyjaznej dla oka (i nie tylko) formie :)
  3. Monikę - za poczucie humoru i teksty, które czyta się z zapartym tchem
    i uśmiechem na ustach. Jej blog to również skarbnica wiedzy wnętrzarskiej podanej w formie smakowitego dania :)

W mojej krótkiej historii blogowania spotkałam i spotykam nadal ciekawe blogi
i osoby je prowadzące. Lista blogów, które obserwuje jest publiczna, więc jest gdzie zaglądać i czerpać garściami z pasji innych ludzi.

Życzę wszystkim miłego weekendu! 
W te dni staram się "zresetować" i spędzać czas na łonie przyrody. Tym razem czeka mnie pewna uroczystość. Dostąpiłam zaszczytu bycia (kolejny raz) matką chrzestną, więc będzie kolorowo ;)

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...