MENU

czwartek, 15 stycznia 2015

Gdy kręgosłup odmawia posłuszeństwa



Po porodzie strasznie bolał mnie kręgosłup. 
Do głowy mi nie przyszło, że ból ten może być spowodowany tym, że chodzę po mieszkaniu bez biustonosza...

W czasie ciąży, jak chyba większość kobiet o małym biuście ;) byłam zadowolona z wyglądu swoich piersi. Z rozmiaru 65D urosły do 75F!

Może ktoś się zdziwi, że 65D to mały biust.
Całe liceum i studia byłam pewna, że mam rozmiar B i takie biustonosze kupowałam.
Dopiero dzięki wiedzy młodszej siostry  dowiedziałam się, że dobrze dobrany biustonosz to podstawa.

Po porodzie piersi znów mi skoczyły w górę

Mam teraz 65 G i musiałam się zaopatrzyć w następny biustonosz.
Siostra przerobiła mi go na karmnik (odpinane miseczki) :D
Bez niego kręgosłup by mi wysiadł...

Ostatnio się cieszyłam, że Staszek przesypia w nocy już 6-8 godzin.
Przestałam się cieszyć, gdy przeczytałam:

"Ważne jest by w okresie laktacji nie dopuszczać do nadmiernego przepełnienia piersi (np. zbyt długa przerwa nocna w karmieniu)"*

"(...) biust powinien być szczególnie chroniony i otrzymać odpowiednie wsparcie, co zapobiegnie nadmiernemu naciąganiu się skóry i więzadeł"*

Okazało się, że takie długie przerwy nocne nie są dobre dla piersi (jeśli się KP), ponieważ skóra się rozciąga nadmiernie i potem mogą być flaki...
podobno, najlepiej karmić w nocy co 4 godz, czyli wybudzać...
I bądź tu człowieku mądry... co wybrać, sen czy estetykę? :/
Mimo wszystko wybrałam jak na razie sen ;) 
Staszek śpi smacznie, to po co mam go wybudzać? 
Chyba dziecko samo wie, czy jest głodne czy nie?


W internecie można znaleźć sporo informacji jak dobrać biustonosz, są również kalkulatory  do obliczenia rozmiaru, uważam jednak, że nic nie zastąpi spotkania face to face z braffiterką.
Akurat trafia się okazja by zakupić następny biustonosz:



Podsumowując:
Dobrze dobrany biustonosz zapobiega nadmiernemu rozciąganiu tkanek i skóry. 
Co ważne odciąża kręgosłup, dlatego warto go nosić nie tylko w okresie ciąży czy karmienia piersią ale na codzień :)


* cytaty pochodzą ze strony:
http://butiki.malou.pl/Jak-dobrac-biustonosz-do-karmienia--Tutorial-dla-mlodych-mam.-218.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...