MENU

niedziela, 29 marca 2015

czas goni nas?

Witam w starym miejscu o nowym czasie. Wyspani?


Wskazówki zegara przesunięte? A może same się przesunęły do przodu?



Wczoraj wieczorem znalazłam nie tak stare (2008 r.) zdjęcia z wyprawy do Cieszyna

z przyjaciółką, siostrą i szwagrem pozwiedzaliśmy tam co nieco

Śpiochów pozostawiam ze zdjęciem Rynku:
księżyc się ukrył... 

Następnym razem postaram się napisać o urządzaniu pokoju Staszka. Przeglądając zdjęcia znalazłam mnóstwo ciekawych inspiracji. Oj będzie się działo ;)

5 komentarzy:

  1. Cieszyn piękny! Tak blisko mam do Cieszyna, a dawno tam nie byłam :) Pozdrawiam, Agata

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tam będziesz to pozdrów ode mnie Cieszyn :) Ja troszkę kilometrów musiałabym pokonać by się tam znaleźć ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. pamiętam te odwiedziny.... fajnie było...

    OdpowiedzUsuń
  4. pamiętam te odwiedziny.... fajnie było...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...