MENU

piątek, 13 lutego 2015

szczęśliwa 13 czyli mija rok od poczęcia S.

Niesamowite jak ten czas szybko płynie!
Myślałam, że post o tym jak udało nam się sprowadzić na świat Staszka będzie jednym z pierwszych, ale jakoś dotąd nie było na niego czasu...
Myślę, że dzisiejsza data jest jak najbardziej odpowiednia dla tego postu. 
To właśnie 13 lutego 2014 r. począł się Staszek.

O dziecko staraliśmy się odkąd staliśmy się małżeństwem (od kwietnia 2013 r.)
Wcześniej kochaliśmy się w myśl zasady, jak wpadniemy to się będziemy cieszyć :)
Jakoś wpaść nam się nie udało, więc postanowiłam podejść do tego tematu bardziej rozważnie ;)
Zaczęłam obserwować swój cykl, mierzyć temperaturę podstawową.
Lubię wykresy, zaczęłam zatem od zapisywania temperatury na wykresie.
Najpierw robiłam to ręcznie, nie ma jak samozaparcie ;) ale wychodziły mi góry
i doliny wiec postanowiłam poszukać pomocy w internecie. Tak trafiłam na portal ovufriend.pl 

Poznałam tu masę ciekawych dziewczyn, a wykres sam się tworzył ;)
By pomóc szczęściu w lutym zaczęłam chodzić również na monitoring cyklu oraz stosować test LH.
W ten oto sposób 12 lutego podczas monitoringu dowiedziałam się, że pęcherzyk pękł :)
Akurat nocowałam tego dnia u siostry, a 13 lutego jak na skrzydłach wróciłam po pracy do domu. Tego wieczoru była pełnia księżyca...

Wieczorem poszłam na trening i zastanawiałam się czy trochę nie przystopować? Co jeśli nam się udało a nie dojdzie do zagnieżdżenia?
Postanowiłam, aż tak tego nie roztrząsać. Co ma być to będzie, lepiej dla zdrowia psychicznego się poruszać;) 
W sobotę dostałam brązowego plamienia. Myślałam, że nam się jednak nie udało
i okres się zbliża. 

Pojechaliśmy zatem do lasu na rowery. Porządnie nas wytrzęsło na tych rowerach, bo ziemia zmarznięta i gdzieniegdzie płachty śniegu leżały.
2 tygodnie później zrobiłam test z krwi ponieważ na zwykłym paskowym nic nie wychodziło. Tym oto sposobem dowiedziałam się, że jestem w ciąży :)

Pamiętajcie:
"Trzynastego wszystko zdarzyć się może" ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...