MENU

środa, 25 lutego 2015

dylematy remontowe: wanna

Gdy zakładałam tego bloga, do głowy mi nie przyszło, że pisać tu będę również
o dylematach remontowych.


Jak wiecie za niedługo czeka mnie remont łazienki. Powierzamy go fachowcowi, który stwierdził, że wszystko się da w niej zrobić. Takie podejście to ja rozumiem :)   
Obserwuję różne mieszkania i szukam inspiracji, czasem o coś zapytam (dziękuję za odpowiedzi!). 
Chciałabym zebrać te informacje "do kupy" i poprosić Was o radę.
Nie chcę opierać się jedynie na opiniach zamieszczonych na stronach sklepów czy portali oceniających. 
Otwieram zatem cykl remontowych dylematów.

Łazienka jest mała (3,18 m2):
długość: 1,84 m
szerokość: 1,73 m

Rzut z góry:



Na razie zaznaczyłam liniami gdzie będzie znajdować się wanna, umywalka i wc. Ustawienie tych dwóch ostatnich może jeszcze ulec zmianie. 
Na pierwszy ogień idzie wanna.

Zdecydowałam się na wannę akrylową KOŁO REKORD, ale odkąd zobaczyłam, że również przestrzeń przy wannie mogę jakoś zagospodarować pojawił się pewien dylemat. 
Wpadł mi w oko bowiem panel meblowy do wanny. Zastanawiam się czy panel ten pasuje tylko do wanien SMART firmy Cersanit? Wanny te są szersze o 10 cm. Niby nic a jednak każdy cm się liczy... 
Nigdzie nie znalazłam informacji o głębokości panelu (wnioskuję, że to 10 cm) i na jaką szerokość taki panel się uchyla...

Oto moje dylematy:
- wybrać wannę o długości 170 czy 160 cm?  (mamy 160 + półka),
- zdecydować się na wannę dedykowaną panelowi czy postawić panel pod/obok wanny niededykowanej? (różnicę ustawienia wysokości wanny da się bez problemu rozwiązać),
- wybrać panel o długości 160 czy 170? (miejsce "puste" można zakafelkować bo obok będzie umywalka z wiszącą szafką),
- a może zrobić taki panel z drobną pomocą fachowca?


Proszę wszystkich odwiedzających mój blog o wyrażenie opinii na ten temat. Liczę na Waszą kreatywność :) 
Może podsuniecie mi jeszcze jakiś nowy pomysł?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...