MENU

wtorek, 14 lipca 2015

lipiec czyli czas na wyjazd

Nadszedł lipiec a z nim fala upałów. Lipy pachną miodkiem podczas spacerów (w końcu należą do roślin miododajnych ;) ), a ja w tym miesiącu pełniłam rolę ...opiekunki trzyletniej chrześnicy.

Rolę tę pełniłam w środy i czwartki. W te dni razem ze Staszkiem spędzaliśmy czas na zabawach, czytaniu bajek oraz innych przyjemnościach ;)
Staszek skończył w międzyczasie 8 miesięcy, wszędzie go pełno! Potrafi już sam siadać z brzuszka :) Z siedzenia przechodzi na brzuszek:

Siedzieć potrafi całkiem długo, bawiąc się przy tym czymkolwiek. Pełza już po całym mieszkaniu ale jeszcze nie wstaje na nogi.

Za niedługo wyjeżdżamy nad morze. Nareszcie nadszedł czas odpoczynku w gronie rodziny :) Wybieramy się w jedno z miejsc, które odwiedziliśmy z mężem gdy byłam
w 5 miesiącu ciąży. Wtedy zwiedzaliśmy mierzeję Wiślaną: od granicy z Rosją (Piaski) do samego Gdańska.

Na fali sentymentu chcemy pokazać Staszkowi miejsca w których był ale ich nie widział ;)

Wówczas jechaliśmy w ciemno, szukając noclegu na miejscu. Taki styl podróżowania wydaje mi się jednym z ciekawszych, mogliśmy dzięki temu zwiedzić sporo miejsc we własnym tempie, nie będąc uzależnionym od innych czy od odgórnego 'planu wycieczki'.

w drodze nad morze zahaczyliśmy o Malbork

Zalew Wiślany

Widok z Wielbłądziego Garbu (najwyższego wzniesienia na Mierzei Wiślanej 48,5 m.n.p.m) na morze
bywało naprawdę dziko ;)
latarnia w Krynicy Morskiej

rejs statkiem do Fromborka

wzgórze katedralne we Fromborku

kościół w Stegnie

przeprawa promem na Wyspę Sobieszewską

rezerwat Ptasi Raj

Mam nadzieję, że i tym razem pogoda dopisze :)

1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

2. Wyjazd gdziekolwiek na wakacje z takim maluchem jest na pewno ciężki, gdyż taki mały człowiek jest po prostu wymagający. Musimy cały czas sprawować nad nim opiekę i w szczególności gdy wyjeżdżamy za granicę. W tym przypadku na pewno okaże się pomocne również ubezpieczenie https://kioskpolis.pl/ubezpieczenia-na-wyjazd-za-granice/ które jak wiem z doświadczenia po prostu warto mieć.

3. Mały podróżnik! <3 dla mnie podczas takich wyjazdów z dzieciakami ważne jest bezpieczeństwo, dbam o nie kupując dobre (i tanie) OC i AC, które znalazłam tutaj: https://kalkulator.ubezpieczamy-auto.pl/kalkulator/oc-ac/

4. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.